Výměna a vracení zboží
Jak postupovat při vrácení zboží
Výměna i vrácení zboží je možné do 14dní. V případě vrácení po 14denní lhůtě, toto vrácení nebude uznáno.
Zboží musí být nové, nepoužité, nepoškozené, neušpiněné, včetně visaček, nezapáchající. V případě, že jste v balíčku obdrželi dárek k nákupu a vracíte zboží, nebo jen část zboží je nezbytné dárek, který jste od nás obdrželi vrátit.
POZOR! Pokud je vráceno něco z objednávky, která splňovala limit pro doručení zdarma (tj. částka přes 2500 Kč), a po vrácení už objednávka tento limit nesplňuje, bude vrácení sníženo o částku na dopravné (tj. -69 Kč)!
Platbu vracíme do 14dní na účet, který uvedete.
Výdejní místo:
Bellas
Karolína Burešová
Vítanov 164
539 01 Hlinsko V Čechách
Do balíčku vždy na papír napište Vaše jméno, co vracíte a číslo účtu, kam máme vrátit peníze.
Náklady na přepravu vrácení balíčku hradí kupující.
Jak postupovat při výměně zboží
Adresa pro zaslání:
Bellas
Karolína Burešová
Vítanov 164
539 01 Hlinsko V Čechách
Do balíčku vždy na papír napište Vaše jméno, co měníte a za co.
Náklady na přepravu platí kupující.
Na balíček uvádějte: VÝMĚNA
Zboží zasílejte vždy doporučeně. Musí být nové, nenošené, včetně visaček.
Proveďte si na eshopu novou objednávku, do poznámky napište že se jedná o výměnu. (Novou objednávku nehraďte) Pokud se jedná o stejnou cenu uhraďte prosím pouze dopravu, v případě že je cena nižší- vrátíme Vám rozdíl. Pokud je cena vyšší prosíme o uhrazení rozdílu.
Na balíček, který zasíláte zpět uveďte, že se jedná o výměnu. Do balíčku vložte číslo nové objednávky.
Reklamace:
Záruka je 24měsíců, nevztahuje se na běžné opotřebení, mechanické poškození, vypadnuté kamínky.
Zboží zasílejte vždy pouze čisté, oprané. V opačném případě tato reklamace nebude vyřízena.