Výměna a vracení zboží

 

 

Jak postupovat při vrácení zboží 

Výměna i vrácení zboží je možné do 14dní. 
Zboží musí být nové, nepoužité, nepoškozené,  neušpiněné, včetně visaček v originálním obalu v případě, že obal byl součástí. 

V případě vrácení zboží, využijte náš online formulář, A IHNED PO JEHO VYPLŇĚNÍ OBRATEM zašlete balíček doporučeně na naši adresu viz. níže:

 

Platbu vracíme do 14dní na účet, který uvedete.

Zboží zasílejte na adresu:

Bellas.cz,  Klíčová 1277/2a, Brno 61800 

Všechny balíčky je potřeba zasílat doporučeně! 

Náklady na přepravu vrácení balíčku hradí kupující. 

 

Jak postupovat při výměně zboží

Zboží nám zašlete zpět na adresu:

Bella's, odd. Výměn, Klíčová 1277/2a, Brno 61800

Na balíček uvádějte: VÝMĚNA


Zboží zasílejte vždy doporučeně. Musí být nové, nenošené, včetně visaček a v původním obalu.

Proveďte si na eshopu novou objednávku, do poznámky napište že se jedná o výměnu. (Novou objednávku nehraďte) Pokud se jedná o stejnou cenu uhraďte prosím pouze dopravdu, v případě že je cena nižší- vrátíme Vám rozdíl. Pokud je cena vyšší prosíme o uhrazení rozdílu.

Na balíček, který zasíláte zpět uveďte, že se jedná o výměnu. Do balíčku vložte číslo nové objednávky. 

 

 

Reklamace:

Záruka je 24měsíců, nevzahuje se na běžné opotřebení, mechanické poškození, vypadnuté kamínky.

Zboží zasíljte vždy pouze čisté, oprané. V opačném případě tato reklamace nebude vyřízena.