Výměna a vracení zboží

 

 

 

 

 

 

 Jak postupovat při vrácení zboží 

Výměna i vrácení zboží je možné do 14dní. V případě vrácení po 14denní lhůtě, toto vrácení nebude uznáno.
Zboží musí být nové, nepoužité, nepoškozené,  neušpiněné, včetně visaček, nezapáchající. V případě, že jste v balíčku obdrželi dárek k nákupu a vracíte zboží, nebo jen část zboží je nezbytné dárek, který jste od nás obdrželi vrátit. 

V případě vrácení zboží, využijte náš online formulář, A IHNED PO JEHO VYPLŇĚNÍ OBRATEM zašlete balíček poštou doporučeně na naši adresu viz. níže:

 

Platbu vracíme do 14dní na účet, který uvedete.

Zboží zasílejte výhradně českou poštou na adresu:

Bellas.cz,  Vodářská 17, Brno 61900

Všechny balíčky je potřeba zasílat doporučeně! Na balíček, nebo do balíčku vždy uveďte Vaše jméno a číslo objednávky. 

Náklady na přepravu vrácení balíčku hradí kupující. 

 

Jak postupovat při výměně zboží

Nevyplňovat online formulař

Zboží nám zašlete zpět na adresu:

Bella's, odd. Výměn, Vodářská 17, Brno 61900

Na balíček uvádějte: VÝMĚNA


Zboží zasílejte vždy doporučeně. Musí být nové, nenošené, včetně visaček.

Proveďte si na eshopu novou objednávku, do poznámky napište že se jedná o výměnu. (Novou objednávku nehraďte) Pokud se jedná o stejnou cenu uhraďte prosím pouze dopravdu, v případě že je cena nižší- vrátíme Vám rozdíl. Pokud je cena vyšší prosíme o uhrazení rozdílu.

Na balíček, který zasíláte zpět uveďte, že se jedná o výměnu. Do balíčku vložte číslo nové objednávky. 

 

 

Reklamace:

Záruka je 24měsíců, nevzahuje se na běžné opotřebení, mechanické poškození, vypadnuté kamínky.

Zboží zasíljte vždy pouze čisté, oprané. V opačném případě tato reklamace nebude vyřízena. 

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.