Výměna a vracení zboží

 

 

 

 

 

 

 Jak postupovat při vrácení zboží 

Výměna i vrácení zboží je možné do 14dní. V případě vrácení po 14denní lhůtě, toto vrácení nebude uznáno.
Zboží musí být nové, nepoužité, nepoškozené,  neušpiněné, včetně visaček, nezapáchající. V případě, že jste v balíčku obdrželi dárek k nákupu a vracíte zboží, nebo jen část zboží je nezbytné dárek, který jste od nás obdrželi vrátit. 

V případě vrácení zboží, využijte náš online formulář, A IHNED PO JEHO VYPLŇĚNÍ OBRATEM zašlete balíček poštou doporučeně na naši adresu viz. níže:

 

Platbu vracíme do 14dní na účet, který uvedete.

Zboží zasílejte výhradně českou poštou na adresu:

Bellas.cz,  Zvěřinova 11a, Brno 61800 

Všechny balíčky je potřeba zasílat doporučeně! Na balíček, nebo do balíčku vždy uveďte Vaše jméno a číslo objednávky. 

Náklady na přepravu vrácení balíčku hradí kupující. 

 

Jak postupovat při výměně zboží

Nevyplňovat online formulař

Zboží nám zašlete zpět na adresu:

Bella's, odd. Výměn, Zvěřinova 11a, Brno 61800

Na balíček uvádějte: VÝMĚNA


Zboží zasílejte vždy doporučeně. Musí být nové, nenošené, včetně visaček.

Proveďte si na eshopu novou objednávku, do poznámky napište že se jedná o výměnu. (Novou objednávku nehraďte) Pokud se jedná o stejnou cenu uhraďte prosím pouze dopravdu, v případě že je cena nižší- vrátíme Vám rozdíl. Pokud je cena vyšší prosíme o uhrazení rozdílu.

Na balíček, který zasíláte zpět uveďte, že se jedná o výměnu. Do balíčku vložte číslo nové objednávky. 

 

 

Reklamace:

Záruka je 24měsíců, nevzahuje se na běžné opotřebení, mechanické poškození, vypadnuté kamínky.

Zboží zasíljte vždy pouze čisté, oprané. V opačném případě tato reklamace nebude vyřízena. 

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení