Výměna a vracení zboží
Jak postupovat při vrácení zboží
Výměna i vrácení zboží je možné do 14dní. V případě vrácení po 14denní lhůtě, toto vrácení nebude uznáno.
Zboží musí být nové, nepoužité, nepoškozené, neušpiněné, včetně visaček, nezapáchající. V případě, že jste v balíčku obdrželi dárek k nákupu a vracíte zboží, nebo jen část zboží je nezbytné dárek, který jste od nás obdrželi vrátit.
V případě vrácení zboží, využijte náš online formulář, A IHNED PO JEHO VYPLŇĚNÍ OBRATEM zašlete balíček poštou doporučeně na naši adresu viz. níže:
Platbu vracíme do 14dní na účet, který uvedete.
Zboží zasílejte výhradně českou poštou na adresu:
Bellas.cz, Vodářská 17, Brno 61900
Všechny balíčky je potřeba zasílat doporučeně! Na balíček, nebo do balíčku vždy uveďte Vaše jméno a číslo objednávky.
Náklady na přepravu vrácení balíčku hradí kupující.
Jak postupovat při výměně zboží
Nevyplňovat online formulař
Zboží nám zašlete zpět na adresu:
Bella's, odd. Výměn, Vodářská 17, Brno 61900
Na balíček uvádějte: VÝMĚNA
Zboží zasílejte vždy doporučeně. Musí být nové, nenošené, včetně visaček.
Proveďte si na eshopu novou objednávku, do poznámky napište že se jedná o výměnu. (Novou objednávku nehraďte) Pokud se jedná o stejnou cenu uhraďte prosím pouze dopravdu, v případě že je cena nižší- vrátíme Vám rozdíl. Pokud je cena vyšší prosíme o uhrazení rozdílu.
Na balíček, který zasíláte zpět uveďte, že se jedná o výměnu. Do balíčku vložte číslo nové objednávky.
Reklamace:
Záruka je 24měsíců, nevzahuje se na běžné opotřebení, mechanické poškození, vypadnuté kamínky.
Zboží zasíljte vždy pouze čisté, oprané. V opačném případě tato reklamace nebude vyřízena.